Tisdag?

Jag kom upp ur sängen tillslut, helt otroligt. Alex ringde vid elva för att väcka mig och jag var helt död. Men så kunde jag inte somna om utan tog mig därför upp.
Det är skittråkigt väder ute. Det var ju tänkt att vi skulle bada och så idag, men icke. Därför funderar jag på att ta den rejäla städdagen idag istället (nej, jag har fortfarande inte gjort det). Dessutom har jag tagit hem alla kläder som jag haft hos Alex för att tvätta dem och sådär, plockade bort nästan allting nu eftersom att det snart är dags för flytt.

Jag njöt verkligen av powerwalken igår och känner ingenting i musklerna idag. Därför ska jag utmana ödet och fråga om mamma har lust att följa med till Skatås och ta en riktigt lång powerwalk.
Ser ni? Jag kommer ju aldrig fått gjort den här jävla städningen, haha. Nej usch, nu måste jag ta ansvar.

Jag älskar Vitamin Care förresten. Bästa frukostdrycken.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0