God Jul!

Hej på er!
Nu är det jul och jag är nere i Göteborg hos familjen för att fira den. Och då är det givet att det ska slinka in några inlägg här också.
Idag var jag på salongen med min bror faktiskt. Sedan kom Becca hem till mina föräldrar, vi bytte julklappar och uppdaterade varandra ordentligt innan det var dags för henne att åka hem och pynta granen.
Det är det som är det viktiga för mig nu under julen, att träffa sina allra närmaste. Och jag ska verkligen göra allt för att det ska fungera. Släkten och familjen träffar jag ju på julafton och på min födelsedag och bästa vännerna får komma därimellan.
Så på fredag träffar jag min andra bästa vän som har fått sig en ny vovve. En liten valp som jag redan smält för eftersom att det är en av mina favoritraser. Så nu har jag börjat besöka olika uppfödares sidor igen, haha.

Jag fyller år på lördag som sagt och för en gångs skull ska det bli en lugn födelsedag. 19 är ett skitnummer enligt mig, just därför. Vi kanske ska ut till morfar, annars blir det släktkalas här hemma. Alex kommer på morgonen och är med på allt och på kvällen blir det middag på min favoritrestaurang.
Utgången blir konstigt nog på måndag istället, då vi får besök av vänner från Karlstad som också ska på rekordmatchen. Då är också Mia hemma och ska med så då blir det liv i luckan kan jag lova.
Sedan åker vi hem igen på tisdagkväll dårå.

Där har ni väl en liten uppdatering som duger. Nu ska jag göra mig iordning, snart dags för att åka och handla in all julmat med pappa och mamma!
God Jul på er!
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0