Nattupdate

Ja. nu rullar det in på mitt femte dygn, utan sömnrytm. Har sovit 8 timmar på 4,5 dygn och jobbat 35 de senaste tre, så nej min kropp mår inte bra, men konstigt nog är jag pigg!
det har varit full rulle på både tvätten och tidningstjänst. Massa jävla idioter vid tvätten som tror dom är något, och ska hålla på o tvätta om och pengar tillbaka etc, kanske har glömt att vi är i särklass bland världens bästa biltvättar? Så klagar du här så har du nog inte mycket att hämta.. Eller som en kund sa, "Shells tvätt är mycket bättre" aa säkert att den är. Shells tvättmaskin är 15 år gammal och tar 15 min med polering, vad tar våran, 3 min och om vi spolar riktigt noga och lägger på avfettning max 5 min. Så Ja dom som klagar, dom har verkligen inte mycket att göra, så är det bara. Trött blir man i alla fall!

Nu till det roliga, snart bär det av till Säfsen. Hockeytrunken är fullpackad, dvdn nedlagd och filmerna utvalda! Perfect. Hittade dock inte mina badshorts, kanske är smart att ta med dem när det är 29 grader varmt?

 Ja som ni läst så har Johanna varit riktig alkis :) Jag sitter iofs just nu och dricker bira.. Men inte för den sakens skull, mest för att jag ska somna skönt om en liten liten stund! Filmen "Mina, jag och Irene" går på dvdn just nu. Den är faktistk ritkigt bra den filmen! Go JIM!

Jag lovar er att ta mycket kort i Säfsen, sen blir det garanterat Johanna som lägger upp dom, men det är en annan femma!

Nu ska jag försöka gå till nattlivet igen. Är fruktansvärt svårt att sova, när man är fullständigt intryckt på att jobba varje natt, sanslöst.

/Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0