Diss, diss, diss.

Hej på er!
Då var min favoritdag över och andras har dragit igång, lördag. Ikväll blir det utgång för många, dock inte för mig. Jag vill vara hemma hos mina föräldrar och mysa till det, trots att pappa jobbar och mamma är ute med sina vänner. Men Johan är fortfarande sjuk så jag funderar på att göra något snällt, typ fixa pannkakor. Då blir han glad.
Jag flyttar ju om en vecka och vet inte riktigt när jag kommer tillbaka. Så jag får passa på nu.

Okej, jag måste dra upp en grej, för idag är en såndär dag då jag har massa åsikter om allting. Nu vet jag att många av mina vänner kommer döda mig men, Twilight. Är det seriöst eller? Och nu har det kommit EN TILL. Nej, jag förstår det inte. Nej, jag har inte läst böckerna och nej jag har inte sett filmerna heller. Däremot hör jag vissa som pratar hål i huvudet på en angående de där, haha. Det enda jag fattat är att killen är en vampyr. Eller något. Är det sexigt att han ska bita henne i halsen eller vad är grejen?
Och sånt där som alla bara äääälskar så ska jag alltid gå mot strömmen. Som de där filmerna. Och facebook.

Och grejen angående facebook. Hela världen har registrerat sig på facebook så nu kan alla hålla kontakten med varandra. Är ni duktiga nu eller? Är ni stolta?
Pff. Jag skrattar lite åt det där faktiskt. Men det är nog för att jag är bra nog att inte ha det.

Samma sak med rökare. "Jag röker för att det är gott" "Jag röker för att lugna nerverna" blablabla. Självklart är det så att tillslut börjar man tro på det själv. På ett program för inte så längesedan så visade de en lunga från en person rökt i ex antal år.. ärligt talat, det var det absolut äckligaste jag sett i hela mitt liv. Hur fan kan folk vilja se ut så? Skabb, skabb, skabb.

Provocerar jag tillräckligt?
Jag har precis börjat kvinnoveckan. Lev med det.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0