Hejdå Göteborg!

Åh herregud. Jag menade verkligen det jag skrev i förra inlägget. Fy fan vad jag mår dåligt idag. Det gör ont att bara höra tangenterna när jag skriver, usch. Är så äckligt bakis så det finns inte.
Gårdagen var i alla fall superrolig. Vi var lite överallt på avenyn och i Vasastan. Ramlade innanför dörren vid fyra imorse eftersom att jag skippade efterfesten.
Gjorde sällskap med en norsk ner till Brunnsparken, världens goaste! Hahah, vi vinglade fram där på gatorna och höll varandra i handen. Och nej, det var en tjej, så folk inte tror annat.

Hur kul som helst. Jag har aldrig sovit så dåligt under fyllan som vad jag gjorde imorse. Tror det har att göra med att det var så längesedan jag var full utan Alex, är inte van vid att gå och lägga sig ensam i sådana lägen. Jobbigt. Vaknade fyra eller fem gånger och ville bara dö, hahah.

Så vid ett ringde Mia. Jag hade lämnat grejer hos henne, as always, och hon åker till Malmö idag så jag var tvungen att hämta dem. Jag åker ju till Karlstad imorgon. Så vi bestämde oss för att ses i stan och självklart så shoppade vi lite - trots att vi höll på att lägga oss ner och dö - och tog även en fika. En av hennes kompisar joinade oss och sedan drog vi oss hemåt.
Nu har jag pratat med mamma och pappa en stund, tagit en helt underbar dusch med peeling och proteininpackning och mamma har börjat sätta upp julsaker. Det är dags för mig att packa ihop mig nu egentligen, men jag mår så jävla skitdåligt så jag orkar inte just nu.
Bussen går fem i åtta imorgon så jag hinner inte göra det då.

Jag kan inte fatta att jag flyttar ifrån Göteborg.. det är helt galet. Vem hade kunnat tro det liksom?
Det här ska bli skitspännande. Är så himla sugen på mitt nya jobb.

Nej, allvarligt talat hörni, jag orkar inte. Jag måste gå och kräkas eller något.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0