Höst/vintermörker

Sådär hörrni, då är jag hemma igen. Det blev en dag på stan med en utav mina bästa vänner, Becca. Vi besökte den ena butiken efter den andra, väl inne på NK tröttnade vi och åkte hem. Jag fick ont i magisen också.. det har dock gått över nu så vi får se om jag kan träna lite ikväll.

Jag har ju fått börja träna igen! Haha, eller vad man nu kan kalla det. Tjugo minuter tre gånger i veckan varav stretchpass ska göras varje dag. Sug, eller hur? Givetvis blir det mycket mer än tre gånger i veckan, men inte mer än tjugo minuter, för då får jag så ont att jag inte kan röra mig.
Jag är som lyckligast när endorfinerna sprudlar. Haha!

Nu vet jag eventuellt vad jag ska köpa till älskling i julklapp också.. eventuellt. Vi får se.
Jag är helt galet otrolig över min lön.. det känns som att min exchef har klantat till det. Kanske, kanske inte. Jag kan nämligen inte se den över internetbanken ännu. Men det kommer kanske imorgon. Det får det att klia i fingrarna i alla fall.

Alla klagar ju på höstmörkret nu för tiden och det är väl kanske förståeligt. Här är tips:
Mys till det! Inköp massvis med ljus (doftljus för de som är lika mysiga som jag) och tänd tänd tänd. Spendera tid med familj och vänner. Känn myset. Haha. Det är enda tipset jag har, hatar man hösten och vintern så är hoppet ute. Ni kan bara hålla ut i så fall. Jag gillar det!
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0