Känn ingen sorg för mig, Göteborg.

Hej på er!
Ja, nu drar bloggandet igång igen. "ÄNTLIGEN" säger ni, eller hur? Då var vi i alla fall framme på min favoritdag på hela veckan, fredag! Världens bästa dag. Inte lördag. För efter lördag kommer söndag och söndagar är värst.

Jag funderar på att inte skriva ut den glada nyheten jag fick idag. Dock så är Alex sån skvallerfia så hela Karlstad vet väl redan, haha.
Jag kommer officiellt att lämna Göteborg. Det svider lite i hjärtat att säga det faktiskt.. det gör lite ont. Jag kommer att flytta ihop på heltid med min Alexander uppe i Karlstad eftersom att jag har fått en fast heltidstjänst. Samtidigt som jag är så otroligt glad så är jag lite knäckt, ingen av oss eller våra familjer trodde att denna dag skulle komma så fort. Men det gjorde den. Jag var på möte i tisdags och imorse meddelande de att jag fått tjänsten.
Själva jobbet då är på ett företag mitt i centrala Karlstad, jag kommer att sitta på kontor och hjälpa till att marknadsföra andra företag så bra som möjligt. Och det allra roligaste i det här är att jag kommer att tjäna så äckligt mycket pengar - om jag bara vill.

JAG! Kan ni fatta det? Hon som gått runt med pappas eller mammas plånbok hela tiden och aldrig behövt göra någonting. Fattar ni hur långt jag har kommit? Jag är grym.

Nästa steg efter detta, vilket blir framåt våren, är att skaffa oss en större lägenhet med mer centralt läge. Vi har funderat lite kring Södra Råtorp eller mer in mot stan. Vi får se vad det blir, större kommer det att bli. Och mer centralt. Annars kommer storstadsmänniskan att vilja dö. Jag då, alltså.

Jag firade detta genom att äta lunch med mamma och sedan ge mig själv en shoppingtur. Det blev massa galet snygga underkläder (älskar att köpa underkläder) och några partylinnen. Blev även lite produkter också.

Så ikväll blir det att fira med god middag och gott vin. Den första december börjar min tredagars-utbildning och efter det kommer jag att lyfta upp hela företagssverige. Believe me.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0