Lördagsuppdatering

Ha! Nu har jag precis bokat biljetter till Frölunda-HV71 på tisdag. Idag kände jag att jag blev sugen på att gå. 99% slutsålt, satsar vi på 12 044 kanske? Vad är 99% av 12 044, någon som vet? Jag vet inte ens hur man räknar ut det på miniräknaren...

Idag har jag och mamma varit och shoppat i stan. Hon ska ut och partaja med sina vänner ikväll och köpte därför många riktigt snygga outfits, så att hon har massor att välja mellan. Världens bästa mamma. På tal om partyfolk så måste jag ringa Mia så fort jag skrivit klart detta inlägget, har glömt det hela dagen.. hon vet ju inte att jag ska flytta. Det borde hon ju få veta!

Min mamma är BÄST. Idag fick jag världens coolaste örhängen, som en "grattis"-present (ja, alla kan hålla med om att hon skämmer bort mig). Jag ville så gärna ha dem. Ni vet, playboysymbolen? Right. Sådana örhängen i guld. Hur JAG är inte det? Ska dra på mig Slitztröjan också så är jag fulländad. Eller vad det nu heter.

Uppsägningen var skit förresten, gud vad dåligt jag mådde. Pulsen slog i säkert 470 och magen gjorde ont. Ändå blev han glad för min skull, "det var ju ganska väntat". Han önskade mig bara lycka till. Men ändå.. usch, känner mig hemsk. Jaja. Det går över. Bara bra att visa att jag är mänsklig, eller hur?

Nästa inköp på min lista blir paljettleggings. Gosh, hur snyggt är det inte? Det är paljetthysteri denna vinter, jag vet.. och jag är så med på det. Så himla snyggt, bara man håller det inom gränserna. För jo, det kan bli för mycket. Även om man heter Lady Gaga. Hon är ju för mycket. Men så bra.
Dock inte bättre än Britney. Ingen slår Britney, hon är bäst.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0