Money money money

Så var det torsdag!
Många som är bakis idag tror jag, det är en hel drös inne på msn. Har ni inga jobb eller? Vissa sitter ju dock via kontoret också.. syftar på en viss kusin, haha.
På tal om jobb så har jag precis pratat med min före detta chef eftersom att jag blev förbannad imorse. Jag ser ingen lön från henne på kontot och då är ju någonting galet. Så hon skulle kolla upp det och återkomma. Varför skulle jag vara trevlig mot henne nu? Jag har ju sagt upp mig. Ge mig mina pengar för helvete, jag jobbar inte gratis.
Misstolkning där kanske. Men det är ju min nya grej att stå på egna ben och leva på mina pengar istället för mammas och pappas (visserligen har jag fått några tusen den här månaden bara för att, men det är ju pengar som ska betalas tillbaka). Det skulle suga jävligt hårt om jag får pengar av dem ytterligare en månad.

Vad jag svär! Hemskt va. Jag blir så himla arg bara. Mest kanske för att jag har planer som kräver pengar och mest KANSKE FÖR ATT JULEN NÄRMAR SIG.
Sådana här problem har jag aldrig haft förut. Vuxenlivet suger.

Jag har en hel del att stå i idag och Alex är på kurs typ hela dagen.
Nu har jag i alla fall fått avreagera mig lite. Vi får se hur det här slutar.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0