Ny design igen

Voilá! Vad säger ni? Ny design av superdesignern herself - MIG. Ni kan ju inte säga eller skriva någonting nej, eftersom att vi inte tillåter kommentarer i bloggen. Många verkar ha glömt varför eller också har vi aldrig helt förklarat oss.
Alexander har ett förflutet och det har jag också, hör och häpna. Bloggen ligger på internet och internet är fullknökat med idioter. Därifrån kan ni nästan räkna själva. Jag vet att både den ena och den andra ur mitt "före detta" liv läser bloggen och gud ska veta att jag verkligen inte vill höra vad de har att säga.
Om resten av läsarna är nyfikna på vad det egentligen pratas om så tycker jag att de ska besöka vissa delar utav Stockholm. Det snackas en del där har jag hört.

Nog om det. Jag blev nöjd med designen i alla fall, den känns fräsch. Dessutom så syns bilder och videoklipp mycket bättre när man inte har en genomskinlig bakgrund. Allt för att alla ska bli nöjda och glada!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0