Onsdagen

Idag är bloggnerverna igång ordentligt så jag fortsätter faktiskt att skriva.
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och börja göra mig iordning, ska träffa min Beccis idag och mer eller mindre säga hejdå till henne. Har inte tid att träffa vänner innan jag åker på söndag, har massor att göra nu. Så vi ska väl äta lunch eller ta någon fika eller något sånt där som man blir tjock av. Hahah. Nejdå. Det blir en dag på stan i alla fall.
Igår när jag och Johan var påväg in till Scandinavium och vi åkte in i stan så var det ju mörkt och all julbelysning var tänd. Ni som inte sett Göteborg under jul är dumma i huvudet, det är Sveriges i särklass vackraste och mysigaste stad. Fast iofs, det är det ju alltid. Ja, i alla fall, ni som inte gjort det borde verkligen göra det.
Jag blir helt varm varje gång och så tänkte jag "ska jag verkligen lämna det här? Är det sant?"

Sedan hörde jag sirener i fjärran och då var allt avgjort, haha. Nej, jag skojar bara. Göteborg finns inbitet i hjärtat på mig och det kommer det alltid att göra. Det är ju min hemstad.

Jag drömmer så himla mycket - och så himla konstigt - nu för tiden. Det måste ju ha att göra med att det händer så mycket nu, mycket omställningar. Tänkte berätta om en helt sjuk dröm jag hade inatt men nu har jag glömt bort den. Intressant va?

Nej, nu måste jag verkligen komma upp härifrån och göra mig iordning. Såhär kan vi inte ha det hörni.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0