Sista veckan i november!

Jag hatar kvinnoveckan. HATAR DEN. Jag hatar den så mycket att jag tänker skippa att vara fin i munnen och säga att JAG HATAR MENS. Jag försöker att alltid tänka positivt, men, finns det någonting positivt med att ha mens?
Alla läkare där ute svarar "det är ett tecken på att kroppen fungerar som den ska" well, fuck you. Det är ett jävligt dåligt tecken i alla fall.

Dock så kom den ganska lägligt. Det är min sista lediga vecka och dessutom är jag 25 mil från Alex, vilket är bra på många sätt under just denna vecka. You know what I mean.
Som tur är har jag världens finaste manikyr den här veckan och det räddar mig.

Jag har nästan ett schema för den här veckan.. dock är det inte fullsatt än, men det blir det. Imorgon är det bland annat hockey. Onsdag och/eller torsdag ska ägnas åt vänner - beroende på hur jag mår. Fredagen ska jag ta hand om mig själv hela dagen, fredagkvällen blir det eventuellt utgång med världens bästa Mia. Lördagen ska ägnas åt att vara bakis (?) och vara med familjen.. samt packa. Konstigt. På söndag åker jag och då ska jag och Alex handla massa julsaker, så mysigt!
Och min utbildning börjar inte förrän på tisdagen, så jag har måndagen ledig. Skönt!

Lön på fredag! Hur skönt är inte det? Då blir det att börja handla julklappar.
Känner mig helt seg i huvudet idag.. nu får inlägget ta slut.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0