Thank god it's friday - again.

Godmorgon på er!
Idag kan jag faktiskt skriva godmorgon för idag kom jag upp i tid, ÄNTLIGEN. När klockan ringde så stängde jag av det, tänkte "inte en chans" och satte mig upp direkt. Hemskt var det, med tanke på hur ont jag har i musklerna.
Nu är jag strax iordninggjord och ska bege mig in till stan. Hårvårdsprodukter och julklappar står på listan. Vet ni om att det är den här helgen som den allra värsta julruschen börjar? It's true. Folk tänker lika.
Därefter ska jag hem och väcka älskling, som jag saknar så mycket nu. Har drömt om honom hela natten.

Jag ska ha en liten ta-hand-om-mig-själv-dag efter det och fram tills att jag ska åka och möta Mia i stan. Det börjas med lite shopping, sedan middag och några drinkar hos henne. Jag kommer säkerligen att vilja kika lite på Idol också (har blivit tönt nu, ja). Och därefter utgång!

Nu måste jag slå på Spotify så att jag blir klar någon gång. Med musik går allting fortare.
Eh.. ja. Ha en kalasbra dag allihopa, LÖNINGSHELG! Och fint väder dessutom, solen skiner.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0