Update

En av de bästa känslorna som finns är när pojkvännen, ÄNNU EN GÅNG, ringer och säger att han skulle behöva ens smyckesstorlek. Ni vet, armband, halsband, ringar etc. Underklädesstorlek frågar han dock inte efter. Det är tydligen lättare att komma ihåg, haha.
Man blir sådär töntigt lycklig. Ni vet säkert vad jag menar. Eller så gör ni inte det.

Och för er som inte gör det ska jag göra som min vän Beccis och tipsa om att Gladiator visas på kanal nio ikväll. Jag bara måste tipsa, den är så sjukt bra, så ni som inte sett den borde verkligen göra det.
Fast dah, vem har inte sett den liksom.

Jag sitter och undrar hur mycket som kommer att ramla in på kontot på fredag. Viktigt nu såhär inför jul.

MEN GUD. Alltså, ni fattar inte. Inte jag heller. Jag sitter och bara skriver och helt plötsligt - POFF. Borta. Huvudet dog. Vad händer egentligen?
Tror att det är för att jag har så sjukt mycket att tänka på just nu. Åh, nu kom mamma hem. Thank god.

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0