Uppsägning

Åh, jag måste skriva av mig lite till.. jag har sån ångest.
Förra veckan fick jag jobb i en butik här i Göteborg, där jag började. Arbetsgivaren och jag fick en superbra kontakt och alla anställda var hur goa som helst, så det fungerade riktigt bra. Dock så var det bara en timanställning och alla vet ju hur jobbigt det är.
Så var jag ju i Karlstad på mötet som gick skitbra. Då började jag undra hur det skulle gå och vad jag egentligen ville. När jag kom tillbaka till Göteborg så hade jag bestämt mig för att säga upp jobben i Göteborg om jag fick tjänsten i Karlstad.

Så fick jag tjänsten. Jag kunde inte ringa arbetsgivaren igår eftersom att han inte jobbade då. Idag gör han det. Lägger ni ihop två och två nu? Så fort jag lugnat ner mig lite så ska jag ringa honom och säga upp mig. Det är första gången jag säger upp mig, någonsin. Det är klart att han förstår det eftersom att det är en fast heltidstjänst men jag tror ändå han blir besviken, det blev ju jag med eftersom att det fungerade så bra.

Åh.. vad jobbigt. Dock så blir det bara värre av att man drar ut på det, så here it goes.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0