Utgång på g

Precis innan jag skulle börja skriva inlägget så fick jag syn på mitt puder som ligger på skrivbordet. Jag höjde på ögonbrynen och tänkte "seriöst?". Öppnade det för att kolla om det var ett gammalt, men icke. Jag bara skakade på huvudet och kallade mig själv fullständigt dum i huvudet.
Jag har nämligen nu gjort mig iordning och packat ner diverse saker som ska med till Mia inför kvällens utgång. Sjukt dumt att glömma själva pudret liksom. Låter jag fjortis nu? Men seriöst tjejer, går ni på krogen utan sminket i väskan?
Alla som säger nej ljuger.

Shit, vad jag har fått stressa idag. Igår skickade ju Alex min kuvertväska till mig och imorse hade den inte kommit. Jag blev skitsur eftersom att det är enda väskan som riktigt passar min outfit till ikväll, dessutom är kuvertväskor det absolut bästa sättet att bära med sig väska på krogen.
I alla fall så kollade jag brevlådan igen vid tre och där låg det en hel drös med paket, främst till pappa. Men även mitt! Det gjorde min dag. Sorgligt va?
Jag åkte i alla fall in till stan på morgonen och spenderade ett par timmar där. Sedan kom jag hem, pratade med älskling, uträttade ännu ett ärende och därefter fick jag börja göra mig iordning. Blev massa proteininpackningar och sånt i håret, därför tog det en del tid. Men jag hann klart! Det är fem minuter kvar tills jag ska gå.

Så kvällen ser ut så att jag ska träffa Mia i stan om en liten stund. Så ska vi gå och småshoppa lite, ett besök på systemet väntar också. Sedan ska vi även sätta oss på kungs (om jag inte minns fel) och ta en sallad. Därefter blir det hem till Mia och supa ner sig, haha. Nejdå. Och sedan väntar krogen.

Så, nu har jag fördröjt tiden lite, nu är det dags att åka!
Hoppas att alla vaknar upp och mår skitdåligt imorgon, annars kan ni lika gärna stanna hemma ikväll.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0